indah nya ciptaan Tuhan

cantik kan?…

gambar ini diambil semasa dalam penerbangan ke Terengganu,

Subhanallah….

indahnya

cantik nya pemandangan dari atas…

rasa nak terbang tak?…

hehehehe

Selamat Pagi

apa khabar semua…

semoga sihat selalu.. member wa yg p Tokyo baru2 nih dah balik semalam, dia punya citer laa… huhuhu… JELES wa!

p minum dgn olive, kiera n lily…

huhuhu

best gak.. dgr citer2 baru

jeng… jeng… jeng…

setelah penat berfikir ini hasil nya…

huhhhu

sebagai sorg manusia kita sering terleka dgn benda2 yang cantik di depan mata, keadaan yang bersih dan selesa… seringkali kita terlupa bahawa perkara tersebut secara tidak langsung telah lama wujud dan diterapkan dapam hati setiap kita utk memastikan yg kehidupan kita lebig sempurna dan lebih bermakna, maksud nya apabila kita melihat sesuatu yang cantik kita akan terus di suakan dan perkataan cantik, klu buruk kita juga sering diajukan dgn perkataan buruk,… pastinya setiap dari kita sejak kecil diajar untuk melihat sesuatu yang cantik kan?…

huhhhu

lama nya tak jenguk blog…

salam

apa khabar semua  yang membaca

agak lama juga tak buka blog nih, bukan sibuk… tp tak tau apa yang hendak dikongsi bersama,

asyik bergaduh dgn olive, nak wat issue apa kat blog masing2…

huhuhu

penat dah pikir… rasanya ikut jer la saranan c olive, advert jer mana yang ada, letak gambar … post…

molek gak idea dia, cuma nak membuat nya tuh mcm huhuhu….. agak besar lak “M” nya… huhhuhu

tak apa….

tunggu….

salam

salam

hari ini aku baik2 saja tuhan…

boleh kan?..

dtg kerja lewat 1 minit…. (8.31pg)…

masuk opis mcm biasa suma mata memandang.. buang tebiat ke budak nih.. dah 4 hari dtg awal jer… selalu dtg tak kul 9 tak sah…

huhuhu

tuhan …

semoga kedatangan awal ku ini akan berterusan sampai bila2…

wassalam

abah…

tiada pun satu hari yg berlalu tanpa aku mengingati mu…

pergimu begitu awal..

klu mungkin satu masa aku bakal bertemu mu.. mampukah aku?… telah aku calitkan begitu banyak warna hitam dalam hidup ku… malu nya aku untuk berdepan dengan mu satu masa nanti… mungkin aku bukan anak yg baik dari zuriat mu…. tp percaya lah aku tetap menyayangi mu…

abah…

dlm sepi ini tiba2 aku merasakan aku memerlukan mu… sudah lama kau meninggalkan aku.. sepertinya hidup ku terabai sudah… mujur ada mak yg membimbing…

abah…

klu satu masa nanti pertemuan kita semula, sanggup kau menerima aku sebagai anak mu semula?…

dugaan MU Tuhan

salam…

hari nih aku baik2 saja…

boleh kan tuhan?…

semakin hari ruang aku rasa semakin sempit… makin lama aku merasakan aku bakal jatuh… sisi ku hanya la sebuah sungai yg aliran nya kepanasan dan larva…

tuhan…

kenapa sangat berat dugaan yg ko unjurkan buat ku?…

tuhan…

adakah masih syg Mu pada ku sehingga dugaan ini ko letakkan pada ku bertimpa2…

tuhan…

hingga satu saat aku merasakan syg Mu pada ku semakin jauh… hingga aku memaksakan diri utk tidak lg mengingati Mu tuhan… tuhan klu benar aku ini bukan org yg terpilih kenapa KAU dtgkan segala macam masalah ini kepada aku…

tuhan…
hingga mungkin aku akan terus meratapi nasib ku yang ntah bila akan reda.. aku bermohon pada MU tuhan.. ringankan la beban ku ini… permudahkan urusan ku tuhan…

tuhan

hingga mungin satu masa nanti KAU benar2 ingin menguji aku… dtgkan la ujian Mu utk ku atas apa yg mungkin padaMu yg aku mampu hadapi…

SESUNGGUHNYA tiada tuhan yg disembah melainkan KAU tuhan… dan MUHAMMAD itu pesuruh MU…. amin

ku ijabkan hatiku, jiwaku, MATIku hanya utk MU tuhan…